בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מתנגדים לעצירת החקיקה

איתי גדסי No Comments on בציונות הדתית ובעוצמה יהודית מתנגדים לעצירת החקיקה

לקראת הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית מודיעות באופן רישמי כי הן תומכות בהמשך החקיקה. "עצירת החקיקה תהיה כניעה לאלימות"

בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד זמן קצר יישא ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה בה יתייחס למצב בארץ לאחר פיטוריו של שר הביטחון. לפי הערכות, נתניהו יודיע על עצירת החקיקה.

במפלגות הציונות הדתית ובעוצמה יהודית, יצאו בהודעות רישמיות בהן קראו לנתניהו לא להיכנע ולא לעצור את החקיקה.

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "לאחר הרבה התלבטויות והתייעצויות עמדתנו היא שאסור לעצור את החקיקה בשום אופן. עצירת החקיקה תהיה כניעה לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולעריצות המיעוט ותאיין את תוצאות הבחירות. היינו ונשארנו חסידי שיח, פשרות והסכמות, אבל לא תחת איומי הפיכה של מוקדי הכח על הדמוקרטיה הישראלית".

"נבחרנו כדין וקיבלנו מנדט ברור מהעם להחזיר את האיזונים לדמוקרטיה הישראלית. אנחנו חייבים לרוב העם את השמעת קולו ואת המשך התיקון ההיסטורי החשוב הזה. הימים האחרונים – בהם קבוצות מיעוט שצברו לאורך השנים כח חסר מעצורים בממסדים השונים, ולא מהססות לעשות בו שימוש אלים ודורסני נגד הרוב, קמים על הדמוקרטיה ודוחפים בעיניים פקוחות לתהום ולפירוק מרכיבי היסוד של העם והמדינה – רק ממחישים את נחיצות הרפורמה ואת החזרת הכח לעם" הוסיפו במפלגה.

"לאחר העברת החקיקה שתאזן את הרכב הוועדה למינוי שופטים ניתן יהיה לעצור ולהושיט יד להידברות עם כל מי שיחפץ בכך, מעמדה של כבוד הדדי והכרה בתוצאות הבחירות ולא מתוך כפיה אלימה של דעות המיעוט".

יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב: "‏היום הזה נפל דבר בישראל. הקולות של הטייסים שווים יותר מהקולות של גולני ומג"ב. הקולות של צהלה שווים יותר מהקולות של דימונה ובאר שבע, והקולות של אנשי ההייטק שווים יותר מעובדי הכפיים. אסור לעצור את הרפורמה במערכת המשפט ואסור להיכנע לאנרכיה".



0 תגובות